Idag har vi varit och hälsat på Lavas bror med familj såväl två som fyrbenta.

Lava blev ju faster för ett par veckor sedan till Foppa med syskon. Foppa bor nu tillsammans med "brorsan" Bamse och pappa Gizmo. Njut av härliga bilder på en fluffig liten kille med vänner...


En liten långhårskille!

Visst är han söt!

Faster Lava kramar brorsonen Foppa

Foppa och "brorsan" Bamse

Det är varmt att leka i vårsolen

Världens sötaste!.... brås på faster såklart =)

å stilig kommer han att bli!...

Tack Susanne med familj för en trevlig långfredag med trevligt sällskap och härlig skogspromenad!!!


 

Fortsatt trevlig påsk på er alla!!

6 kommentarer

yvonne

11 Apr 2009 08:31

oh vad jag blir avundsjuk.

Nenne

11 Apr 2009 19:59

Kommer han bli lika go som lava.

Malin

13 Apr 2009 20:32

Hoppas du haft en härlig påsk!

Foppa var ju en riktig cutie

yvonne

17 Apr 2009 19:09

Hej på er.Här står tiden stilla :)eller??

Värdens snorigaste!

27 Apr 2009 19:51

Tingeling!Om jag kommer ur mitt förkylningskoma så släpar jag nog med mig Calle mannnen en snabbis förbi dig på Lördag =)/Fanny

Anette

04 May 2009 18:09

underbar liten fluffis

Kommentera

Publiceras ej