Jaha då var det dags för löptik igen… min gråa fina flicka har förvandlats till ett porrmonster…och stackars Lego är hennes offer… hon brottar ner honom, buffar med tassarna för att i nästa stund vända rumpan till… Lego är än så länge bara nyfiken…värre blir det väl om ett par dagar… inte lämna dem utan uppsikt…inga blandras valpar tack…

Idag har Lavan varit själv hemma eftersom hon är portad på jobbet efter 4år. Förstår beslutet eftersom hennes största passion på jobbet är att skälla, men det känns ändå jättejobbigt. Mina hundar är ju med mig typ dygnet runt och att lämna en hemma gör ont. Dock har hon varit jätteduktig idag och inte bitit sönder något och verkade heller inte speciellt stressad när jag kom hem på lunchen och nu efter halv fem. Kanske löprundan vid 5 i morse hade någon
 verkan i alla fall =)

Legobus har varit med på jobbet som vanligt fast suttit själv i en box. Han har varit superduktig och varken stressat eller skällt. Kanske bra att dela på dem lite… vill ju inte att Lego ska ta efter Lavan. Han var med mig på förmiddagen medans jag matade utedjuren på jobbet. Han är så lätt att ha och göra med. Sitter stilla på hela rumpan och
bara är…snuttpojken min.

De har busat runt på trädgården och nu krupit ner i soffan...äntligen är hela flocken samlad!


Lellebus

Snyggve

6år och fortfarande vackra flickan

Min prinsessa <3

Mina älskade änglar

Kommentera

Publiceras ej